عمومی

پکیج پشت بامی – هرچیزی که باید بدانید!

پکیج پشت بامی

راهنمای خرید هواکش پشت بامی

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت آذر فن بسیار خوشحال و خرسندیم که با یک مقاله تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم امروز قصد داریم تا با شما در مورد پکیج پشت بامی و هر آن چه که شما باید از این محصول بدانید گفتگو کنیم ، درست مثل هواساز که با شما عزیزان در موردش مفصل صحبت کردیم  تا پایان با ما همراه باشیدتا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

اگر به فکر گرمایش، سرمایش یا تهویه هوای مکانی خاص هستید حتما نام پکیج پشت بامی بارها به گوشتان خورده است. در صورتی که هنوز شناخت کافی در مورد این وسیله ندارید و اینکه دوست دارید بدانید دقیقا پکیج پشت بامی چیست؟ با ما همراه باشید. این وسیله صرفا با هدف گرم و سرد کردن محیط‌های بزرگ نظیر ادارات، بناهای تجاری، باشگاه‌ها، کارخانه و کارگاه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت نامگذاری آن‌ها به پکیج پشت بامی قرار گرفتن آن‌ها در پشت بام‌ها می‌باشد. البته به غیر از تنظیم دما برخی از این سیستم‌ها دارای فیلترهای مخصوص تصفیه هوا بوده و باعث تهویه و تمیزکردن آن می‌شوند.

در خصوص مکانیزم کار دستگاه پکیج پشت بامی باید بگوییم که اساس کار تمامی آن‌ها تقریبا یکسان می‌باشد. به این صورت که در هر دو سیستم‌ سرمایشی و گرمایشی از جریان آب استفاده می‌شود. با این تفاوت که آب درون آن جریان یافته و توسط موتورهای مخصوصی سرد یا گرم می‌شوند. سپس به وسیله پمپ در کویل جاری شده و فن‌ها هوای سرد یا گرم ناشی از آن را به درون محوطه وارد می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا شما را با مزایای این پکیج ها بیشتر آشنا کنیم و به معروف ترین مزایای آن بپردازیم و به صورت خلاصه توضیحی بدهیم با ما همراه باشید .

 

برای استعلام قیمت و خرید انواع هواکش خانگی با قیمت مناسب با کارشناسان بخش فروش صنایع تهویه هوا اذر فن تماس بگیرید.

02166722644

خرید پکیج پشت بامی

 

مطالب بیشتر: راهنمای خرید هواکش خانگی

 

مزایای پکیج پشت بامی

پکیج‌ های پشت بامی با توجه به مزایایی که دارند امروزه مورد توجه بسیاری از صاحبان مکان‌های بزرگ واقع شده‌اند. به طوری که در حال حاضر در اکثر مکان‌های سرپوشیده وسعت‌دار نظیر مراکز خرید بزرگ و باشگاه‌ها استفاده از این وسیله ترجیح داده می‌شود. از جمله مهم‌ترین مزایای این پکیج‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب آن‌ها در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی: قطعاً یکی ااز اصلی ترین شاخصه های انتخاب مقدار هزینه برای تهیه ی یک محصول میباشد که باید بگوییم این پیکج ها به واقع نسبت به موارد مشابه خود شرایط بهتری را دارند و به اصطلاح به صرفه تر هستند.
  • استفاده از آن‌ها با صرفه‌جویی در انرژی همراه خواهد بود:هدر نرفتن انرژی نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویزه داشت و این محصول در این این زمینه بسیار موفق تر نسبت موارد مشابه در بازار میباشد
  • عدم اشغال فضای مفید ساختمان‌ها: نککته ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم مکان قرار گرفتن این محصول است، معمولاً مشکل جا و قرار دادن فن و پکیج برای همه ی ساختمان ها وجود دارد که این محصول چون در پشت بام نصب میشود این مشکل را ندارد و به راحتی در قسمتی از بام ساختمان قرار میگیرد و مزاحمتی نیز برای هیچ کسی ایجاد نمیکند
  • عدم تولید صدای زیاد: یکی از اعصاب خوردن کن ترین صدا ها صدای پیکیج هاست که باعث آزار اهالی ساختمان میشود اما باید بگوییم این محصول به مراتب نسبت به مدل های مشابه بسیار کم صدا تر بوده و در واقع آسایش را برای اهالی ساختمان بهم نخواهد زد و این یک امتیاز بزرگ برای این محصول محسوی میشود.
  • قدرت و توان بالا در رساندن محیط به دمای مورد نیاز: قدرت این پیکج ها بسیار زیاد بوده و به راحتی میتواند دمای مد نظر شما را تامین کند و هوای دلچسب را در اختیار شما قرار دهد، در مجموع قدرت پکیج ها بسیار بالا بوده و توانایی رساندن هوای مطبوع را به همه ساختمان به صورت متعادل دارند
  • مجهز بودن برخی از پکیج پشت بامی به سیستم تهویه هوا: برخی از این پکیج ها دارای تهویه هوا نیز هستند و در زمینه تولید هوای بهتر نیز میتوانند به شما در محیطتان کمک ویژه ای کنند و در واقع یک تیر دو نشان برای شما عمل کنند که بسیار حائز اهمیت است.

قیمت پکیج پشت بامی

قیمت پکیج پشت بامی در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی موجود در بازار مناسب‌تر می‌باشد. با این حال باز هم با توجه به میزان توان و قدرتی که مشتریان از این وسیله انتظار دارند با قیمت‌های مختلفی روبرو خواهند شد. شرکت ما با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه تولید و فروش انواع پکیج یونیت‌ها و سایر دستگاه‌های تهویه هوا، گرمایش و سرمایش شما را در انجام یک خرید خوب راهنمایی خواهد کرد. برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان بخش فروش صنایع تهویه هوا آذرفن در ارتباط بوده و بعد از انجام تمامی بررسی‌ها از قیمت پکیج یونیت پشت بامی متناسب با نیاز خود مطلع شوید.

سخن آخر…

سعی کردیم در این مقاله به هر آن چه که باید در مورد پکیج های پشت بامی شما عزیزان بدانید را توضیح دهیم و این کار را با زبانی ساده و خلاصه وار انجام دهیم امیدواریم این مقاله به سوالات شما پاسخ داده باشد و اطلاعات شما عزیزان را بیش از پیش کرده باشد چرا که هدف از قرار دادن این مقالات بالا بردن سطح اطلاعات شما عزیزان و همچنین آماده کردن شما برای یک خرید آگاهانه میباشد چرا که با یک خرید آگاهانه شما از صرف هزینه های جانبی و بی فایده جلوگیری خواهید کرد و در این راه میتوانید برای داشتن یک خرید مطلوب با مشاورین آذر فن در تماس باشید و با مشورت با آن ها بهترین انتخاب را نسبت به نوع فعالیت و محیط مد نظرتان را انجام دهید همچنین میتوانید با سر زدن به صفحه ی اصلی سایت آذر فن از محصولات مجموعه دیدن فرمایید و مدل مورد نظر خود را بعد از مشورت با کارشناسان مجموعه انتخاب کرده و به راحتی خرید نمایید.

سپاس که تا پایان این مقاله  با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *