عمومی

استعلام قیمت هواکش صنعتی + قیمت روز

تهویه یک سیستم مهندسی و کنترل شده برای حذف و یا کنترل آلاینده‌هایی است که در محیط کار منتشر شده است. با استفاده از تهویه‌های صنعتی کارکنان و کارگران کمتر در معرض آلاینده‌ها قرار خواهند گرفت. با قرار دادن سیستم تهویه هوا می‌توان فضای ایمن و سالم‌تری برای کارکنان کارخانه‌جات و دیگر صنایع فراهم کرد. برای دریافت لیست قیمت هواکش صنعتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که با نصب سیستم هواکش صنعتی حوادث محل کار را کاهش خواهید داد. تهویه صنعتی تاثیرگذارترین روش برای بهبود و حفظ کیفیت هوا در محیط‌های صنعتی است.

محصولات

هواکش سقفی آکسیال مدل ERA

تماس بگیرید

هواکش سقفی آکسیال مدل ERA در دو مدل کوپل مستقیم و پولی تسمه ای تولید میشود که در روی بام در انتهای کانال نصب می گردد. مجهز به کلید ON/OFF جهت اطمینان از خاموش بودن فن در زمان سرویس کلاهک باران گیر آن مانع ورود هرگونه پاشش باران به داخل کانال می شود گارد محافظ آن نیز مانع ورود اجسام خارجی می شود. کلیه پروانه ها بوسیله ماشین بالانس ایتالیا بالانس دینامیکی شده و تمامی فن ها با تست ریپورت و گواهی بالانس ارائه می گردد. کلیه پروانه ها بوسیله ماشین بالانس ایتالیا ZE300 بالانس دینامیکی شده و تمامی فن ها با تست ریپورت و گواهی بالانس ارائه می گردد. برای اطلاع از قیمت با تلفن تماس : 02166722644 02166716694تماس حاصل فرمایید. 

تجهیزات مکانیکی و ماشین‌آلات در انواع شرکت‌ها و کارخانه‌ها باعث افزایش گرما به ویژه در فصل تابستان است. با نصب تهویه هوای صنعتی دمای داخلی به حداکثر می‌رسد و کارگران و کارفرمایان می‌توانند به راحتی فعالیت خود را ادامه دهند. با تماس با کارشناسان ما محیطی عاری از هرگونه آلاینده و گرد و غبار را در صنعت خود ایجاد کنید. با استفاده از جریان هوای تازه می‌توان کیفیت هوا را در فضای بسته کنترل کرد.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

آیا نصب هواکش صنعتی ضروری است؟

نگرانی اصلی در دنیای کار سلامت و ایمنی است. سیستم‌های تهویه کارآمد و کاملا ضروری هستند. این هواکش‌ها باید حتی در اداره‌ها نیز نصب شوند. امروزه، با افزایش انواع بیماری‌ها، یک عطسه می‌تواند میکروب‌ها را در فضا گسترش دهد. در نتیجه، دستگاه‌های تهویه هوا می‌توانند محیط را عاری از هرگونه آلاینده کنند. هواکش‌ها با از بین بردن آلاینده‌ها مزایای ارزشمندی برای محیط زیست نیز دارند.

چه مکان هایی به هواکش صنعتی نیاز دارند؟

به طور کلی، تهویه صنعتی در برای افزایش فرآیند جریان هوا در محیط‌های بزرگ و کارگاهی مورد نیاز است. انواع کارخانه‌ها و فضاهایی که توربین‌ها و ماشین‌آلات سنگین را در خود جای می‌دهند نیز نیازمند تهویه اصولی هوا هستند. این مکان‌ها اغلب دارای سقف‌های بلند هستند.

مکان‌هایی که گرما، رطوبت، گازها و آلاینده‌ها به طور گسترده‌ای در آنجا تولید می‌شود.

مکان‌هایی که نیاز به تهویه خروجی برای حذف نشتی دارد.

مکان‌هایی که رطوبت ساکن در سقف برای جلوگیری از چگالش باید حذف شود.

مزیت سیستم تهویه هوای صنعتی چیست؟

سیستم تهویه صنعتی یک دفاع قوی در برابر بیماری است. هواکش صنعتی سطح آلاینده‌هایی مانند گرد و غبار، مواد سمی، رطوبت، دمای شدید، بو و گازهای انفجاری در تاسیسات مختلف را کنترل می‌کند. دو رویکرد تهویه رقیق و یا سیستم اگزوز برای تهویه صنعتی مهم است. تهویه رقیق آلاینده‌های موجود در هوا را با هوای تمیز مخلوط می‌کند و آن را کاهش می‌دهد. معمولا برای از بین بردن آلاینده‌هایی مانند بخارات، دود و گرد و غبار مورد استفاده قرار می‌گیرد.  جذب منبع نیز به طوری انجام می‌شود که آلاینده‌های نزدیک خود را جذب می‌کند در منطقه امن تخلیه می‌کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

طراحی سیستم های تهویه صنعتی چگونه است؟

هواکش های صنعتی طوری طراحی شده‌اند که هوا را با سرعت خاص خود خارج می‌کنند که منجر به حذف آلاینده‌های نامطلوب در فضا می‌شود. تمامی سیستم‌های تهویه از اصول اولیه یکسان پیروی می‌کنند، اما هر سیستم به طور مجزا مطابق با نوع و میزان انتشار آلاینده‌ها طراحی شده است.

هدف از راه اندازی سیستم تهویه هوا چیست؟

سیستم‌های تهویه هوای صنعتی با چهار هدف اصلی همراه هستند:

تامین مداوم هوای تازه از بیرون

حذف و یا کم کردن غلظت آلاینده‌های موجود در هوا

کاهش خطرات احتمالی از آتش‌سوزی و یا انفجار

حفظ دما و رطوبت محل

سیستم تهویه صنعتی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

یک تهویه صنعتی دارای دو بخش اصلی تامین هوای تازه و یک بخش سیستم اگزاست است.

سیستم تامین هوا سیستم گرمایش، تازه‌سازی هوا و تهویه مطبوع است و از قطعات زیر تشکیل شده است:

  • ورودی هوا
  • تجهیزات فیلتر هوا
  • تجهیزات گرمایش و سرمایش
  • پنکه
  • کانال
  • تجهیزات توزیع هوا

سیستم اگزوز نیز شامل موارد زیر است:

  • منطقه جذب هوا
  • کانال‌های انتقال هوا از یک منطقه به منطقه دیگر
  • ابزار تمیز کردن هوا
  • فن‌های ورود و خروج هوا
  • تخلیه دودکش

نکاتی که باید پیش از نصب هواکش صنعتی به آن توجه کنید:

هواکش را در نقاط بالایی محوطه نصب کنید؛ زیرا هوای گرم و کهنه تمایل به بالا رفتن دارد.

نصب هواکش صنعتی باید طوری باشد که در سمت بادگیر و جریان هوا قرار گیرد.

هواکش را در مکانی نصب کنید که بتوانید به آسانی آن را بررسی کنید.

در صورتی که منبع آلاینده در یک محیط خاص است، می‌توانید در نزدیکی هواکش صنعتی یک تهویه اضافی نیز نصب کنید.

معایب و محدودیت های تهویه رقیق چیست؟

تهویه رقیق علاوه بر مزایای خوبی که دارد، محدودیت‌هایی را نیز شامل می‌شود که برای محافظت از کارگران صنعت خود باید به آن‌ها توجه کنید. به طور کلی، سرعت جریان هوا در تهویه رقیق به سرعت ورود آلاینده‌ها به هوا و فرآیند مخلوط شدن هوای تازه و هوای فضای کار بستگی دارد.

تهویه رقیق آلودگی‌ها را به طور کامل حذف نمی‌کند.

برای دود فلزات و یا مقدار زیاد گاز و بخار موثر نیست.

برای محصولات بسیاری سمی قابل استفاده نیست.

برای کنترل موج گازها یا انتشار نامنظم آن تاثیر ندارد.

به مقدار زیادی از هوای جبرانی برای گرم یا سرد شدن نیاز دارد.

تهویه رقیق‌سازی در صورتی موثر خواهد بود که فن اگزاست در نزدیکی کارگران نصب شود و هوای جبرانی در پشت کارگران قرار گیرد. بنابراین؛ هوای آلوده از ناحیه تنفس آن‌ها خارج می‌شود.

سیستم اگزوز چه کاری انجام میدهد؟

سیستم اگزوز آلاینده‌هایی مانند دود فلزات و گرد و غبار را از بین می‌برد. سیستم‌های تهویه خروجی باعث می‌شود که مواد شیمیایی به سمت فیلترهای پاک‌کننده هوا حرکت کنند. سیستم زمانی استفاده می‌شود که مقدار آلاینده‌ها در محیط زیاد باشد و برای کارگران ایجاد خطر کند.

مزایای سیستم های تهویه در مشاغل دیگر

سیستم‌های هواکش و تهویه در محیط‌‌های اداری نیز ضروری هستند. باکتری‌ها، ویروس‌ها و ذرات میکروسکوپی می‌توانند باعث بروز بیماری در بین افراد شوند. بدون تهویه هوا، فضا آلوده باقی می‌ماند و تهویه هوای تازه وجود نخواهد داشت. زمانی که به درستی انتخاب شوند، مزایا و کاربردهای بسیاری دارند تا فضای سالمی را برای کارمندان ایجاد کنند.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

لیست قیمت هواکش صنعتی

اگر تاکنون اقدامی برای خرید دستگاه تهویه صنعتی نکرده‌اید، برای مشاوره و دریافت لیست قیمت‌های هواکش‌های صنعتی با مشاوران ما تماس بگیرید. هر سیستم مطابق با فضا، نوع کار و میزان آلاینده‌ها کارکرد متفاوتی را ارائه می‌کند. متخصصان ما شما را برای خرید محصولی که به آن نیاز دارید، راهنمایی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *