عمومی

هواساز فشار مثبت

دستگاه تهویه فشار مثبت 

فن فشار مثبت

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت آذر فن بسیار خوشحال و خرسندیم که با یک مقاله تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم ، امروز قصد داریم تا در مورد هواساز فشار مثبت با شما خوبان گفتگو کنیم و هر آن چیزی که شما باید در مورد این هواساز بدانید را به شما بگوییم تا پایان با ما همراه باشید.

فن فشار مثبت یا دستگاه فشار تهویه مثبت باعث ایجاد هوای تازه در سیستم تهویه صنعتی می‌شود. شکل ظاهری این نوع دستگاه به شکل مستطیل بسیار بزرگ است. جنس اغلب این دستگاه از آهن است و از اجزای تشکیل دهنده داخل دستگاه هواساز فشار مثبت می‌توان به فن فوروارد، محفظه‎‌های فیلتر دارد، سایلنسر و دمپر اشاره نمود. دستگاه فشار هوای مثبت به دو صورت تزریق شبکه ای و تزریق مستقیم قابل نصب می‌باشد. دستگاه هواساز فشار مثبت در دو نوع تک موتوره و دو موتوره تولید و به فروش می‌رسند. فن‌های دمنده کار شده در این نوع دستگاه بسیار قوی بوده و قادر است تا فشار هوای بسیاری را در داخل ساختمان به جریان درآورد.

 

برای استعلام قیمت و خرید انواع هواکش صنعتی با قیمت مناسب با کارشناسان صنایع تهویه هوا آذرفن تماس حاصل فرمایید.

02166722644

 

کابرد هواساز فشار مثبت

از موارد کاربرد دستگاه فشار هوای مثبت می‌توان به بیمارستان‌ها، اتاق عمل و .. اشاره نمود. این دستگاه با استفاده از هوای خارج از ساختمان باعث ایجاد تهویه مطبوع در ساختمان می‌شود. این دستگاه قابلیت استفاده در ساختمان‌ها را نیز دارد. برای مثال برای ایجاد هوای مطبوع در انبار، راهرو و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای انبار محصولات کارخانه ها نیز می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. جالب است بدانید که از این دستگاه برای اطفاء حریق نیز استفاده می‌شود. با نصب سیستم هواساز فشار مثبت در راهرو از ورود دود به راهرو جلوگیری می‌شود. در واقع این محصول یک تیر و چند نشان برای مصرف کننده است یعنی شما با ننصب این دستگاه هم ساختمان را در مقابل حرق های احتمالی ایمن کرده اید و هم برای تسویه هوا یک دستگاه بسیار خوب را در ساختمان نصب کرده اید ، امروزه از این دستگاه در سالن های ورزشی نیز به وفور استفاده میشود و شهرداری تهران دستور نصب این هواساز ها را به تمام سالن های ورزشی نیز داده استت که نشان از کارایی بالای این دستگاه دارد.

 

عملکرد دستگاه تهویه فشار مثبت

عملکرد این دستگاه بدین شکل است که ابتدا هوای آلوده داخل را خارج و سپس هوای تمیز خارج از محیط را به درون محیط منتقل می‌کند در واقع ابتدا به پاکسازی محیط میپردازد و سپس شروع به وارد کردن هوای سالم به محیط میکند. نحوه نصب سیستم فشار هوای مثبت در ساختمان به شکل سیستم مرکزی است. لازم به ذکر است که تنظیم خاموش و روشن کردن این دستگاه در هر ساعت از شبانه روز فراهم است در واقع شما میتوانید با توجه به تنظیمات این دستگاه و نوع سیستم به کار رفته در آن ساعات کار و فعالیت آن را مشخص کنید و یک برنامه برای ساعات تهویه به دستگاه بدهید.

 

تجهیزات سیستم هوای مثبت

  • فیلتر سیمی
  • فیلتر 5 میکرونی
  • فیلتر کربن اکتیو
  • فیلتر هپا
  • لامپ UVC با غشاء ضد تولید اُزن
  • سیستم آیونایزر
  • سیستم هوشمند

این عناصر و عوامل تشکیل دهنده هواساز فشار مثبت هستند که در مقالات بعدی به صورت تخصصی در مورد آن ها با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد

صنایع تهویه هوا آذر فن

از دیگر محصولات صنایع تهویه آذر فن میتوان به هواکش خانگی، فن و هواکش های بین کانالی، سقفی و سانتریفیوژ اشاره نمود. برای استعلام قیمت و خرید محصولات به بخش فروشگاه آنلاین آذر فن مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله پاسخگوی سوال شما عزیزان باشد و به شما آگاهی بیشتری نسبت به قبل بالا تر برده باشد چرا که با داشتن آگاهی شما بهترین انتخاب را برای محیط مد نظر خود دارید و این امر باعث میشود تا از هزینه های بی مورد جلوگیری شود و بهترین انتخاب را داشته باشید ، در واقع این امر باعث میشود تا شما هواسازی بگیرید که از هدر رفت انرژی نیز برایتان جلوگیری کند و حتی در صرف برق زیاد نیز که این روزها بسیار پر هزینه است جلوگیری به عمل آورد ، شما میتوانید قبل از خرید با مشاورین سایت آذر فن صحبت کرده و با مشورت این کارشناسان بهترین گزینه را برا ی مکان خود انتخاب کنید ، شما میتوانید با رفتن به صفحه ی اصلی سایت آذر فن از قسمت محصولات مدل ها و انواع فن ها ی آإر فن را تماشا کنید و مجموعه ی آذر فن بسیار خوشحال میشود اگر نظرات خود را با ما درمیان بگذارید و اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید با ما مطرح کنید چرا که هدف این مجموعه جلب رضایت شماست و قصد دارد در راستای آن بهترین عملکرد را داشته باشد.

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *