عمومی

مرکز فروش هواکش خانگی

مرکز فروش فن در ایران

استفاده از سیستم تهویه مطبوع در تمامی سازه‌ها از جمله سازه‌های ساختمانی برای سکونت یا فعالیت امری اجتناب ناپذیر شده به همین منظور در دسترس بودن یک مرکز خرید هواکش خانگی برای این سازه ها بسیار ضروری و مهم تلقی می شود تا به سهولت نسبت به تهیه هواکش خانگی اقدام نمایند امروزه علاوه بر حضور مراکز گسترده و فعال در زمینه ارائه و عرضه انواع هواکش صنعتی یا خانگی تحت عناوین مختلف از جمله مرکز خرید هواکش خانگی می توان از فضای بی انتهای  اینترنت استفاده کرد بسیاری از فروشگاه‌های  اینترنتی ضمن ارائه طیفی گسترده از انواع برندهای هواکش خانگی یا صنعتی باتوجه به نیاز شما به ارائه مشاوره خرید آنلاین هواکش خانگی بدون نیاز به حضور فیزیکی نیز می‌پردازند.

خرید فن از مرکز فروش هواکش خانگی

یکی از برند هایی که امروزه این خدمات را ارائه می کند فروشگاه آذر فن است این فروشکاه معتبر علاوه بر اینکه به عنوان یک فروشگاه انواع هواکش خانگی در تهران فعالیت دارد در فضای مجازی نیز به همان خوبی دارای یک فروشگاه اینترنتی هواکش در تمای طیف ها از جمله هواکش خانگی  در تمامی مدلها مانند هواکش خانگی ضد آب، هواکش خانگی لوکس بی صدا و غیره. همچنین در بخشهای صنعتی نیز این فروشگاه دارای طیف گسترده و متنوعی از محصولات از جمله هواسازها دمنده های پکیج ها و غیره می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای خرید هوکش خانگی یا صنعتی همچنین استعلام قیمت و خرید به سایت آذرفن مراجعه نمائید در  این وب سایت علاوه بر امکان استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش آذرفن تماس حاصل فرمائید تا با دریافت مشاوره رایگان و کسب راهنمایی و آشنایی با بهترین برندهای هواکش با آخرین قیمت ها نیز آشنا شوید.

بورس هواکش خانگی

بورس هواکش خانگی تهران کجاست ؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگویم علاوه بر وب سایت های متعدد میتوانید جهت خرید عمده هواکش خانگی به تهران، ابتدای سعدی شمالی مراجعه کنید ، همچنین اکثر محصولات هواکش خانگی بصورت عمده و تکی در مجموعه آذرفن قابل ارائه میباشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و همچنین دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید . کارشناسان آذرفن همراه شما هستند . تعدای از محصولات هواکش خانگی در وب سایت موجود میباشد و تعداد بسیاری هم در انبار آذر فن موجود میباشند جهت دریافت جدیدترین مدل ها تماس بگیرید .

هواکش خانگی

دمنده اتولوکس مدل ۲۰

254,000 تومان

هواکش لوکس خانگی در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانت دمپر اتومات

هواکش ۲۰ سانت پنجره ای برند KDK

2,300,000 تومان

هواکش ۲۰ سانت پنجره ای برند KDK

هواکش لوکس خانگی جهت تهویه منازل ادارات مراکز درمانی و غیره در ابعاد مختلف و هوادهی مشخص

هواکش ۲۰ سانت وسط شیشه ای برند KDK

2,300,000 تومان

برند kdk ژاپن مدل گرد ۲۰ سانت وسط شیشه ای
هواکش لوکس خانگی جهت تهویه منازل ادارات مراکز درمانی و غیره در ابعاد مختلف و هوادهی مشخص

هواکش خانگی دریچه دار مدل eb

تماس بگیرید

هواکش خانگی دریچه دار مدل eb اغلب برای سرویس های بهداشتی، منزل و محل کار به کار می رود. برای اطلاع از قیمت و خرید هواکش خانگی دریچه دار مدل EB با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : 021667226440 02166716694

هواکش خانگی دریچه دار مدل EF

تماس بگیرید

هواکش خانگی دریچه دار مدل EF صرفا جهت نصب در وسط شیشه طراحی و تولید شده است . این تیپ هواکش با طراحی بسیار زیبا دارای دمپر یکپارچه که به راحتی بوسیله نخ باز و بسته و همزمان روشن و خاموش می شود . صدای کم و راندمان بالا از مشخصات این فن ها می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید هواکش خانگی دریچه دار مدل EF با شماره 02166722644 تماس حاصل فرمایید. 

هواکش رادیال خانگی مدل B

تماس بگیرید

خرید هواکش رادیال خانگی مدل b در سه سایز 12,16,18cm در سه طرح متفاوت پروانه این فن ها از نوع سانترفیژ فوروارد بوده که نسل جدید هواکش های لوله ای می باشد . با توجه به RPM1400 قدرت مکش چند برابری ، صدای بسیار پایین و نصب آسان این فن از مزایای عمده آن می باشد . روان کاری بین بوش و شفت توسط نمد آغشته به روغن در حین کار به صورت خودکار انجام می شود . راندمان بالا ، مصرف کمتر و بازدهی بیشتر از دیگر موارد قابل ذکر است. برای اطلاع از قیمت و خرید هواکش رادیال خانگی مدل b با شماره 02166716694

هواکش لوله ای ماکسی

تماس بگیرید

هواکش ماکسی فن با قابلیت مکش بیشتر از تمامی فنهای موجود. فن داخل هواکش فن کامپوتری 12 در 12 سانت با قابلیت 12 ولت الی 220 ولت را دارا است و قابل تغییر جهت مکش. دور موتور 2800 دور میباشد. قاب هواکش ماکسی فن از مواد ABS میباشد و میتوان صفحه روی فن به آن اضافه کرد و طرحهای متنوع طبق سفارش مشتری چاپ نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *